субота, 28 серпня 2010 р.

Модуль 3. Рефлексія

Сьогодні я не виспалась,прокидатись було важко, на курси запізнилась...
Початок ніби не дуже.., але зараз почуваю задоволення - я пройшла вже 3 модуль, поступово все вкладається в систему, стає чіткіше, але разом з цим я все більше розумію,що ще великий шмат роботи попереду)) По-новому для мене відкрилося так зване попереднє оцінювання учнів, яке за своїм змістом і метою все ж варто називати оцінюванням навчальних потреб учнів,і я тепер розумію чому))))))
Мені цікаво)) У мене вчора вночі,чи то вже, може, було сьогодні, визріла ідея проекту, сьогодні зранку я ним поділилася з Тетяною Миколаївною, а вона розповіла про свій з етики! Можу тільки уявити, скільки ще цікавих задумів проектів у головах колег навколо мене)))

Немає коментарів:

Дописати коментар