субота, 4 вересня 2010 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновок, що учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання під час використання методу проектів. самоспрямування можливе лише тоді, коли учень бачить ціль і чітко розуміє, що йому ще не вистачає для результату. Ще я ознайомилась з різними типами особистості, маючи інформацію про які, учитель може диференціювати учнів за ними і давати відповідні завдання, а це сприятиме зацікавленню учнів, розвитку їхніх природних задатків та гарних результатів.
Більш чітким стає поступово мій план вивчення теми, відкидається зайве в моїх ідеях щодо проекту, залишається те, що справді можливо виконати і ідержати результат)))

1 коментар: